Skulderveske (med mønster), løper og mug rug


Tenkte jeg skulle legge ut mønsteret til stjernevesken jeg sydde tidligere. Stjerneblokken er laget av Ula Lenz, og veskemønsteret av meg. Du kan laste ned mønsteret til vesken her. Jeg tok mange bilder mens jeg sydde, håper forklaringen er enkel å følge og at det ikke er noen feil i beskrivelsen.

Husk at mønsteret er til privat bruk - si gjerne fra om du lager din egen veske og viser bilder på bloggen din :)

Jeg har sydd lite denne uken, men noe har det blitt - jeg fikk sydd sammen blokkene til propell-løperen. Den er nå klar til quilting.


Men før jeg kan quilte løperen, trenger jeg et mindre prosjekt der jeg kan øve meg på quilting. Derfor sydde jeg toppen til en mug rug, se nedenfor. Mønsteret fant jeg her. Dette er et fint prosjekt når en vil bruke rester, kvadratene er bare 2x2 inch store. Jeg synes det er artig med "plussene", det passer jo godt til mattelæreren i huset!

Ha en fin helg :)


Kommentarer

  1. Så nydelege ting du lagar!

    god helg klem :-)

    SvarSlett
  2. Flotte produkt du får til - imponert igjenn:-))

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler og inspirerer. Du lager sååå masse fint.

    SvarSlett
  4. Spennende veske og løper .. ser ut som om du har lagt ned masse arbeid der ja .. likte fargekombinasjonene veldig godt.

    Håper du har hatt en fin fin søndag og får ei flott ny uke.

    SvarSlett
  5. Du er virkelig allsidig! Alltid noe spennende her ig bloggen din, og nå er du altså begynt å qvilte;o)) Veldig kjekk måte å jobbe både med søm og farger/mønstre på. Kjempefint blir det;o))

    Ha en flott uke, snille du.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg