Raringer og flere hvilebilder


Hvem hadde trodd at disse raringene ville passe til slutt? Men det gjorde de, etter to runder i vaskemaskinen. Garn: Arctic (her brukt til den tovede delen) og Superwash-ullgarn (til ribben øverst) fra Euro Pris. 
Mønster: fra Lion Brand.


Og her en annen raring vi møtte på fjellet: en rød liten gresshoppe.


Til slutt noen stillbilder fra Blefjell-området. Det begynner å bli høst på fjellet...




Die Hausschuhe passten nach 2 Runden in der Waschmaschine :) Den Grashüpfer sahen wir in den Bergen. Zuletzt noch ein paar Bilder vom Blefjell. Der Herbst kommt so langsam...

Kommentarer

  1. Raringer??? Jo, de ER litt rare...men veldig gromme og koselige! Dessuten blir de sikkert gode å ha nå utover høsten. :)
    Nydelige bilder fra fjellet! Jeg har ikke noe kamera lenger jeg, bare det på mobilen, og jeg ser jo at de bildene jeg tar nå ALDRI VERDEN får en slik kvalitet som de jeg kunne ta med det kameraet jeg hadde. Det var ikke noe dyrt eller fancy, og veldig enkelt å bruke for en amatør som meg. Hvor mye må man ut med for å få et brukbart kamera for å ta fine bilder? (på amatørnivå altså)! Du har jo så nydelige bilder! Har du et "flott" og dyrt kamera?

    Hilsen fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei June, hyggelig at du likte bildene! Jeg har ikke noe flott og dyrt kamera. Det er bare et lite og hendig kamera som jeg kan putte i lomma når jeg er på tur, da tar det ikke så mye plass! Og så behandler jeg bildene i et fotoprogram etterpå, da kan man skarpe opp, lage bildet mørkere, ta utsnitt og slike ting :)

      Slett
  2. Herlige "raringer" og vakre bilete!

    Fin ny veke til deg :-)

    SvarSlett
  3. Så gode "Raringene" dine så ut! Vi trenger slike nå når det høstes, flotte bilder fra fjellet:))

    SvarSlett
  4. Artige tøfler, de så rimelig snåle ut før toving ja. Men det var lurt å strikke vrangbord i superwashgarn. Sitter godt på foten da. :)

    SvarSlett
  5. Så kule tøflene dine ble:)

    SvarSlett
  6. Eine Wunderschöne Landschaft zeigst du ich bin begeistert und deine gestrickten Hausschuhe finde ich ganz Toll liebenKruß Karin

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg