Bolsterrose og høst


Prosjekt "Bolsterrose" går sakte fremover, her er den andre blokken jeg har sydd. Den passer fargemessig godt til årstiden :)

Og slik ser blokken ut på baksiden. Jeg har fått spørsmål om det er vanskelig å fjerne papiret etterpå. Det går fint, jeg har aldri opplevd problemer med det.


Nå er det flotte høstfarger på fjellet!


Det siste bildet ble tatt om kvelden. Litt mystisk - nesten som om nøkken skal komme opp snart... ;)


Fortsetzung von Projekt Bolsterrose - und Herbstbilder.

Kommentarer

  1. Nydelige høstfarger, både i stoffene dine og i naturen. Og da har jeg lært noe nytt om papirsøm også. ;)

    Ha en fortsatt flott uke, deilig med noe ekstra "sommerdager" i september.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Tøffeloppskriften jeg brukte heter SPLASH. Flott arbeide du er i gang med :)

    SvarSlett
  3. En skikkelig høstblokk! Her venter jeg på regndager slik at jeg kan tilbringe noen timer på syrommet, må sy ferdig t-shirt quilten før jeg reiser til Houston til quiltefestivalen neste måned, blir du med??

    SvarSlett
  4. Her gikk alle fargene i hop, og høst er vakkert. Fint ble dette også. Fin ny uke til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei, kom tilfeldig over blogen din, veldig mye fint, flotte stemningbilder fra fjellet som får meg til å lengte....
    Ikke la det bli altfor stille, jeg har jo nettopp oppdaget deg;-) Skal se mer på alt en dag jeg har litt bedre tid (internett tar mye tid ja, enig i det!) ;-) HIlsen fra sør tyskland
    Annette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Annette, takk for hyggelig kommentar! Det blir ikke helt stille her, selv om oppdateringene ikke kommer hver uke :) Er veldig glad i fjellet og trenger noen fjellbilder jeg kan se på når jeg er på bloggen... Da blir det bilder av prosjekter og natur om hverandre!
      Hilsen Sylke

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg