Belteveske "Ta meg med" - flere bilder


Nå har Kari Renolen fra myQuilt sendt meg flere bilder av beltevesken min "Ta meg med", slik at jeg kan vise dem fram her på bloggen. Jeg synes veskene ble så flott presentert i bladet! Jeg har allerede skrevet litt om mønsteret i forrige innlegg. Utgaven av myQuilt som inneholder mønster til veskene, kan bestilles her.


To av veskene har jeg allerede gitt bort, og den tredje venter på meg som reserve for den jeg bruker nå, når den etter hvert blir utslitt. Jeg har blitt helt avhengig av denne vesken, fordi den har plass til alle tingene jeg har med meg til daglig! Og så kan jeg bruke den som belteveske når jeg vil ha hendene fri, det er veldig kjekt!

Deutsch: Hier sind noch ein paar Bilder von meiner Tasche, die ich schon kurz im vorigen Artikel präsentiert habe. Die Ausgabe von der Zeitschrift "myQuilt" kann man hier bestellen. Sie ist auf Norwegisch.

Kommentarer

  1. Kjempefine bilder, Sylke - moro du får delt dem her ❥
    Og den vesken er superpraktisk OG fin!

    Ønsker deg herlige desemberdager min venn - klem :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Fin desember til deg også :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Og jeg merker meg at det er tåke(?) i bakgrunnen. Sitter her og furter fordi det er lett tåke her i dag, men kanskje jeg skal prøve meg på bilder utendørs likevel da? Spennende å prøve ut ulike lysforhold.

    Og for ikke å glemme veskene dine: De er superfine! Den nederste er min favoritt, artig med avisforside. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Avisveska har søstera mi fått ;)

      Tåke kan være veldig spennende på bilder! Men nå er det altså ikke jeg som har tatt disse inspirerende bildene... Ikke denne gangen :)

      Slett
  4. Råtøffe vekser. Sikkert greit å bruke på utenlandstur også.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg