Mønster i myQuilt og litt strikking


Quiltebladet "myQuilt" kom i posten for noen dager siden, også denne gangen med et av mine mønstre. Denne gangen er det mønster til belteveske som også kan brukes som skulderveske. Bildet ble tatt av meg privat, men i bladet finnes det flere bilder av i alt tre forskjellige vesker. Du kan se og bestille bladet her.

Og så var jeg så heldig å få denne flotte halsen i posten, strikket av Mimouna. Gjett om jeg ble glad! Halsen passer perfekt! Hvis du vil vite mer om mønsteret, kan du lese om det på hennes prosjektside på Ravelry.

Til slutt en titt på mitt "Peace"-prosjekt:


Også dette kan du lese mer om på Ravelry, på min prosjektside.

Deutsch: Ein neues Muster von mir in der norwegischen Zeitschrift "myQuilt".
Ein schöner Loop, den ich von Mimouna bekommen habe! Mehr auf ihrer Projektseite auf Ravelry.
Und ein kleiner Eindruck von meinem Peace-Loop - mehr auf meiner Projektseite auf Ravelry.

Kommentarer

  1. Morsomt å se at dien mønster kommer i My quilt. De er fine.

    SvarSlett
  2. Så nydelig hals du har fått - superkos!
    Og beltevesken er lekker altså! Veldig moro at "du er på trykk" i magasiner!!

    Klem til deg ❥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, min venn! Hyggelig å "se" deg her ;)
      Klem

      Slett
  3. Det var en smart veske! Veldig lurt at den kan henges rundt livet. Mange hakk penere enn sånne "rumpetasker" som selges.

    Gøy å se halsen i bruk. :)

    Og nå må jeg inn på Ravelry og sjekke det Peace-prosjektet. Det hadde jeg jo helt glemt, hjelp!

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du liker veska! Ja, jeg ville ikke ha den klassiske rumpetasken, men noe litt penere... Derfor ble denne veska til.

    Halsen din er jo bare sååå fin!!! Og Peace-prosjektet strikker du vel på en kveld? ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg