Designlek

I boken «Quilter’s Academy vol 4 - Senior Year” av Harriet Hargrave & Carrie Hargrave er det eksempler på hvilke elementer quiltblokker er satt sammen av. Disse elementene er et godt utgangspunkt til å leke kreativt med blokkdesign og komme på nye ideer. 

 

Jeg har laget meg et sett med små papirblokker. Til oppbevaring har jeg sydd veskeplast på melkekartonger. Det er veldig gøy å leke med blokkene :)

Deutsch: Im Buch «Quilter’s Academy vol 4 - Senior Year” von Harriet Hargrave & Carrie Hargrave gibt es Beispiele, aus welchen Elementen Quiltblöcke zusammengesetzt sind. Ein guter Ausgangspunkt für eigenes Design. Ich habe mir ein Set mit kleinen Papirblöcken ausgedruckt, die ich jetzt neu zusammensetzen kann. Das macht Spass :)

Kommentarer

  1. Grådig fint. Skulle ønske jeg kunne sy. Du er nok en viderekommen på dette også.
    Klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Du er i alle fall veldig flink til å strikke!
      Klem

      Slett
  2. Jeg DIGGER jo sånn ordning & reda! Og for en super idé! Det må da være veldig tidsbesparende å bruke disse når kreativiteten virkelig tar av - å ha disse klare mener jeg, for å få et tydelig bilde av hvordan det vil bli. Inspirert igjen :-D
    Klemmer din vei ♥︎

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Den store fordelen er at disse er transportable, og trenger ikke strøm - i motsetning til dataprogrammer :D
      Klem

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg