Anchored Socks


På tide å blogge om mine "Anchored Socks", mønsteret har ligget på Ravelry en stund allerede. Det er som vanlig gratis, men så langt bare på engelsk. Det tar tid å skrive mønster, og med engelsk når jeg flere strikkere enn om jeg skriver på norsk. Ravelry er jo et internasjonalt forum.
Men hvis du har et veldig sterkt ønske om å strikke noe jeg har designet, kan du spørre om jeg kan oversette mønsteret. Da kan jeg vurdere det. Men ikke bare for lagring på dataen - sorry - jeg vet at mange er samlere... :)

Her er oversikten over mine mønstre som ligger på Ravelry. Du må logge deg inn, men det er gratis å bli medlem i forumet.

Tusen takk til Felisi for teststrikking og et fint blogginnlegg!




Das Muster für meine "Anchored Socks" liegt schon seit einer Weile gratis auf Ravelry. Es ist auf Englisch. Du kannst es dort herunterladen, wenn du dich einloggst. Es kostet nichts, im Forum Mitglied zu werden.

Hier ist eine Übersicht meiner Muster bei Ravelry.Vielleicht findest du ja dort etwas, mehrere Designs sind auf Englisch.

Vielen Dank an Felisi fürs Teststricken und den schönen (auf Norwegisch geschriebenen) Blogartikel!

Kommentarer

  1. De er fine. Kommer sikkert til å strikka de.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Så moro at du vil strikke dem. Håper du viser bilder :)

      Slett
  2. Nydelig mønsteret. Herlig ide med rippmønster oppe.
    Nå jeg vil se til deg i Ravelry... takk for link.
    Søndagsklem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Kanskje du strikker sokkene? ;)
      Klem til deg også!

      Slett
  3. Så flotte sokkar med fine detaljar :) Ha ein fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Håper at du også har en fin søndag :)

      Slett
  4. Artige sokker. Litt annerledes enn de man ellers ser.

    SvarSlett
  5. De ble kjempefine!!
    Ønsker deg en fin uke, min venn - klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, min venn! Ha en fin uke, du også ;) Klem

      Slett
  6. Fine sokker, og slett ikke vanskelige å strikke. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg