Bolsterrose-løper ferdig


Det tok litt tid før dette prosjektet ble ferdig. Blokkene har ligget siden 2014, og nå bestemte jeg meg for å sy dem ferdig, dog litt annerledes enn jeg først hadde tenkt. Mønsteret til blokkene er fra Quiltemagasinet 2014/Nr.04. Blokkene ble sydd for hånd over papir. Jeg sydde sammen de tre blokkene jeg hadde, med sashing imellom og en kant rundt. Her brukte jeg maskinen. Quiltingen ble for det meste utført med frihåndsquilting på maskin, og noe med overtransportøren. Om du klikker på bildene, blir de større, og du kan se quiltingen tydeligere.
Mer om tilblivelsen og prosjektet kan du lese her og her.



Endlich ist mein Läufer fertig. Die Blöcke sind aus der norwegischen Zeitschrift "Quiltemagasinet" von 2014. Mehr über das Projekt hier und hier.

Kommentarer

  1. Wunderhübsches Werk in meinen momentanen Lieblingsfarben. Toll wie exakt Du die Ränder immer hinbekommst!!
    Mit vielen lieben Grüßen,
    Karin

    SvarSlett
    Svar
    1. Vielen Dank, Karin!
      Liebe Grüsse in den Süden :) Sylke

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg