3.adventskule med mønster på norsk/ pattern in english

   
3.advent – kjærlighet:   (English below)
Her er adventskulen til 3. advent. Denne gangen er det et hjerte.

Sjekk ut dette innlegget for mønsteret til første kule, og dette for andre kule. 
Mønsteret for kulen til 3. advent kan lastes ned HER.
Jeg håper du viser bilder hvis du lager kulen, og jeg ber deg om å linke til dette innlegget i bloggen min. Mønstrene publiseres litt i forkant av søndagene fremover. Så følg med :)


Fra Bibelen om kjærlighet:
Bibelsitat fra Johannes 3,16-17 (Bibelutgave fra 1930):
For så har Gud elsket verden at han gav sin Sønn, den enbårne, forat hver den som tror på ham, ikke skal fortapes, men ha evig liv; for Gud sendte ikke sin Sønn til verden for å dømme verden, men forat verden skulde bli frelst ved ham.

Og litt musikk du kan lytte til:


English:
I designed some advent ornaments, one for each sunday. You can download the pattern HERE.
The pattern is for private use only and can not be resold.
You can find the patterns for the first two ornaments here:
Advent ball 1
Advent ball 2

Kommentarer

  1. Så god ide med adventskuler, og så fine mønster. Takk for at du deler oppskrift :) Ynskjer deg ei fin førjulstid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Bodil! Ha en fin førjulstid, du også :)

      Slett
  2. Kjempefin. Kanskje jeg meå prøve meg på de. Takk for mønsteret.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Håper du viser bilder :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg