Mønster til treningsveske


Kanskje du har lyst til å sy en treningsveske? I så fall finner du beskrivelse og mønster HER.

Mønsteret har jeg laget selv, derfor kan du bruke det privat, men ikke selge det. Jeg ber deg om å linke til dette innlegget dersom du syr en slik veske - fortell meg gjerne hvor jeg finner bildene av ditt ferdige verk :)

Jeg har ikke forklart alt, men det burde forstås greit av den som har sydd litt. Flaskelommen har jeg forklart spesielt, med flere bilder. Lykke til :)

Flere innlegg om vesken finner du her og her.

Kommentarer

  1. Utrolig fin veske...så snill du er som deler mønster med oss da:)
    Har hatt lyst til å sy nye treningsvesker til gutta...kanskje jeg prøver meg på denne:)

    Ha en fin påske
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  2. Kjempefin veske. Og så snill som du er , som deler mønster, og forklarer. jeg elsker slike , så jeg kan få det inn med teskjeer. Det er godt å ha dere som er så flinke, til læremestere her ute på nett.
    Skal vise resultatet om jeg får den til
    ha en fin dag, og en fin påske videre
    Klem

    SvarSlett
  3. Å...så flott at du vil dele det med oss.
    En dag skal jeg garantert prøve å sy den fine veska:)
    GOD PÅSKE!!!

    SvarSlett
  4. Men oj så fin väska! Tack för mönsterbeskrivningen! Kanske jag en dag försöker sy en likadan.
    Ha det så bra!

    SvarSlett
  5. Så snill du er som deler! Vesken er jo bare superfin! Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  6. Den er sabla fin, og snille du som deler mønsteret!
    Det kommer en dag da jeg skal sy så det lukter svidd av symaskinen, hekle så garnet blir varmt og strikke så pinnene slår gnister...
    Det er alltid moro å se hva man kan gjøre og ha drømmene og planene klare, du skjønner meg nok :))
    Må du ha en herlig påske Sylke!!
    De varmeste klmmer fra Lokki

    SvarSlett
  7. Så utrolig fin veske du har laget. Humm hadde jeg bare vært flink å sy.
    Annelive

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg