Twister, snø og bolsterrose


Nå fikk jeg endelig en anledning til å bruke Twister-linjalen min (Lil Twister) etter at jeg vant stoffene hos Marina, mer om det i dette innlegget! Fantastisk flotte farger som ser ut som paraplyer i regnet, sammen med grått. Det stripete stoffet gir en ekstra effekt, med striper som går på skrå.


Og mens det regner i dalen, har det kommet snø på fjellet.


En kort oppdatering om Bolsterrose-prosjektet mitt: det har blitt lagt litt på is akkurat nå, men her er tredje blokk:


Jetzt habe ich endlich mein Twister-Lineal (Lil Twister) ausprobiert, nachdem ich die Stoffe bei Marina gewonnen habe (mehr darüber hier). Zusammen mit Grau sieht es aus wie farbige Regenschirme im Regen. Der Streifenstoff gibt einen extra Effekt.

Während es im Tal regnet, ist in den Bergen Schnee gekommen.

Kurz über mein Bolsterrose-Projekt: Ich habe es im Moment ein wenig auf Eis gelegt, aber hier ist mein dritter Block.

Kommentarer

  1. Hallo Sylke! Ach, wie toll ist das denn. Die Twisterquilts sehen total gut aus. Ach ich finde grau eine geniale Kombifarbe. Ich bin immer noch etwas am quilten, denn ich kann nicht sein ohne, hihi.
    Ganz liebe Grèsse

    Klem

    SvarSlett
  2. Also ich habe keine Worte traumhaft schön wer so Nähen kann große Bewunderung ,mit dem Schnee ja könntest ja mal bei uns etwas Vorbei schicken zu gegebener Zeit lach .Lieben Gruß Karin

    SvarSlett
  3. Flott og lekkert syprosjekt! Her har vi ennå ikke fått snø i fjellene. Som regel pleier de høyeste toppene å bli hvite i midten av oktober, men i år har alt vært litt unormalt værmessig.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg