Her er mønsteret til uglevesken :)


Det er best å skrive opp ting mens hukommelsen fortsatt er der... Så her er mønsteret til uglevesken fra forrige innlegg! Som nevnt, var det min yngste datter som designet vesken, mens jeg stod for alt det praktiske.

Det er fint om du skriver en kommentar dersom du laster ned mønsteret. Da er det mye hyggeligere å legge ut noe... Det ville også være fint å se flere uglevesker her i blogglandia - tips meg gjerne dersom du syr din egen ugleveske :) Og husk på at mønsteret er beregnet til privat bruk, det kan ikke selges. Men blogg gjerne om din ugleveske.

Og her er mønsteret (PDF-format, du trenger Acrobat Reader for å lese det). Jeg har tatt bilder av de fleste trinnene i prosessen og håper at alt er tydelig forklart. Derfor ble dokumentet litt langt. 
Finner du en feil, blir jeg glad for om du gir et hint :)


Uhuuu.....


Kommentarer

  1. Sååå fin veske! Og så snill du er som legger ut mønster!

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Flott veske :)

    Takk for følget i 2011 :)
    Godt nytt år til deg også :)

    Klem frå Marie

    SvarSlett
  3. Hei Sylke og riktig godt nytt år !

    For en herlig veske :-)

    Stor klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Denne vesken er så utrolig fin og kreativ. Ugler er morsome dyr å sy :-))

    Ønsker deg et godt nytt år.

    SvarSlett
  5. -godt nytt år-

    du er dyktig, ja jenta di også..
    flott team :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg