Skitur i skogen


Snøen som kom, var kanskje litt i meste laget... Men for oss var det helt topp, fordi nå kan vi gå på ski i skogen. Vi går på små stier, de fleste er opptråkket fra før, men vi må lage skispor selv. Det er kjempegøy.



På de små stiene kommer vi tett innpå skogen. Det er som å være midt i et eventyr.



Jeg er nokså fersk når det gjelder å gå på ski, så for meg er skogen og dypsnø mye bedre enn oppkjørte løyper. Her kan jeg trene opp balansen på en helt annen måte. Da blir jeg også tryggere når jeg kommer tilbake til oppkjørte løyper. Og en annen ting: i skogen kan jeg dumme meg ut så mye jeg bare vil, det er ikke mange her som ser meg...;)

Jeg ønsker dere alle en god romjul!


Kommentarer

  1. Vakre bilete frå ein tur som må ha vore flott. Sjølv var eg på tur i snøen i dag, utan ski, og det vart i det tyngste laget. Men det gjorde alldeles godt no etter all julematen.
    Ynskjer deg ei fin romjul!
    Siri

    SvarSlett
  2. Så idyllisk og vakkert! Ønaker deg en fortsatt god jul!

    SvarSlett
  3. Det landskapet så aldeles herlig ut å gå på ski i! Håper du får anledning til flere turer i romjulen. Jeg er ikke så glad i bratte bakker selv om jeg har gått på ski lenge, foretrekke slake løyper. Kos deg i snøen! :)

    SvarSlett
  4. Det så helt herlig ut! Fikk nesten lyst til å gå på ski jeg og:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Det så deilig ut - og flotte bilder som vanlig!

    Lykke til med opptreningen på plankene - det må jeg også snart til med ;)

    klem, I

    SvarSlett
  6. Herlige skibilder - vi gjør det også ofte på den måten. Går rett inn i skogen fra huset vårt, så slipper vi både parkeringskaos og noen som stadig skal springe forbi oss. Selv om hele familien har gått på ski fra tre-fire års alderen er det adskillig vakrere å gå i uberørt natur. Lykke til med skiturene - øvelse gjør mester!

    SvarSlett
  7. .. oi .. nå fikk jeg nesten lyst til å gå på ski .. og jeg har ikke gått på ski på over tjue år .. :o)

    Nydelige bilder .. :o)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg