Klar til sammensying


Quilten min (se mønster og tutorial hos Joanne med bloggen Thread Head) er nå klar til sammensying. Min versjon blir mindre enn Joanne sin, omtrent 115x115 cm når den er ferdig.

Jeg går ut fra at blokkene må ligge på stuegulvet en stund til før jeg får sydd dem sammen... Men det blir et pent gulv da ;)

Joanne, thank you so much for sharing your beautiful quilt! The 3. picture is right... I had to move the blocks! :)

 

Jeg har tidligere skrevet om denne quilten i dette innlegget.

Nytt bilde: nå har jeg rettet mellomblokkene slik at annen hver rad ligger den andre veien! Se bildet nedenfor, det er slik det skal være:


Begge versjonene er pene, men den siste gir en stor rute i samme farge rundt mønsterblokkene. Nå blir quilten som den skal :)

Kommentarer

  1. Så lekkert! Du er kjempeflink;)

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Dette minner meg om Irish chain ;O)

    SvarSlett
  3. Så flott!!
    Du er så produktiv, det blir kjekt å få se det helt ferdig
    Nydelig header med hvitveisen:)

    SvarSlett
  4. Hei Sylke!
    For en utrolig jobb du har gjort - et skikkelig tålmodighetsarbeide! Blir sikkert flott når det er sammensydd!

    Ønsker deg en god uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Vet du - DET BLIR SÅ FINT!!!
    og du den kaffe-kake-duken under - oioioi - da nesten gikk jeg i fistel når jeg så den! Lekker!! SÅ fine mønstre, synes døtrene har sabla god smak som har kjøpt disse stoffene til deg :)
    Også så vårlig og vakker header Sylke! Nydelig!!
    Må du ha herlige dager min venn!
    Stor varm vårklem fra Lokki

    SvarSlett
  6. Så vakker quilt, og så mykje arbeid som ligg bak :) Ynskjer deg ei god veke.

    SvarSlett
  7. Das gefällt mir sehr. Ich mag die Farben. Und welche Blöcke möchtest du umlegen?
    Ist das o.k. wenn ich hier deutsch schreibe?

    lg
    Iris

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentarer fra dere, jeg setter stor pris på det!

    Julimond: Klar kannst du hier Deutsch schreiben :) Vergleiche mal das obere und das untere Bild, die sind verschieden. Beim unteren Bild ist es richtig. Jede zweite Reihe (senkrecht) habe ich umgelegt. Siehst du den Unterschied?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg