Småting i arbeid


Jeg fikk stoff av mine to døtre, og kombinert med noen andre stoffer har jeg gått i gang med noen små prosjekter. Håndsøm er ikke det jeg gjør så ofte, men det passer godt når en sitter med kaffekoppen :) Dette skal bli en løper. Mønster til designark som kan fargelegges, finnes på denne siden. (Mønsteret heter UCI Stars.)

Enda et lite prosjekt jeg holder på med ser du på bildet nedenfor. På bloggen "A Sentimental Quilter" finnes det av og til gratismønstre, dette er et av dem. Jeg har lagt bitene utover bordet for å finne fargene jeg skal bruke. Jeg har satt sashing (stripene i midtdelen) mellom blokkene, ellers er mønsteret nokså likt originalen. "Cookie"-stoffet fikk jeg også av en av mine døtre, og denne løperen er tenkt som "kaffe-og-kake-duk". Det er så skummelt med alle de lyse dukene og kaffekoppen! Her blir eventuelle flekker litt mer gjemt :)

Det er morsomme tekster på dette stoffet (du ser det bedre når du klikker på bildet for å se en større versjon), for eksempel denne: Give me the cookies and nobody gets hurt...


Kommentarer

  1. Koselig å få sånt i gave da ;) Koselig er det også med slikt småarbeider .
    Klem

    SvarSlett
  2. Hvor er det fint. Ikke mindst de søde stoffer:)

    SvarSlett
  3. Så lekkert dette ble. Det lille motivet i midten gjorde susen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg