Juni-blokker


Her er mine blokker for juni hos Craftsy. Først ute er "Octagon". Jeg ble litt lite inspirert av den originale blokken og endret derfor mønsteret, blokken min er satt sammen av flere oktagoner (istedenfor bare et stort oktagon), hvert oktagon er 6,5-inch stort før sammensying (hele blokken måler 12,5 inch). I tillegg brukte jeg flere farger enn originalen.

"Greek Cross" heter blokken nedenfor. Jeg var ikke helt fornøyd med proporsjonene i blokken hos Craftsy og fulgte derfor beskrivelsen fra Fresh Lemon Quilts.


Her er de første 12 blokkene i denne serien.


Kommentarer

  1. Nydelige ting du har laget. Det er ingenting å si på dyktigheten.

    Fantastisk flott header du har nå. Den er til å bli virkelig glad av.

    Håper alt står bra til med deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott Sylke - så mange spennede mønstre!
    Moro å prøve ut litt forskjellig - fint blir det!!
    Kos deg med sømmen fine du - og ha noen herlige somerdager, pittelitt kaldt er de her..., men tar det som det kommer :-)
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg