På fjellet


Her er noen stemningsbilder fra Blefjell (klikk på bildene for å se dem større). For oss et fjell det er lett å komme til, og der det finnes mange turmuligheter. Fantastisk natur, med store myrområder der vi gikk.

Høstfargene har begynt å komme...


Mer myr og farger...


Blikk mot Store Ble...


Enda mer myr... 


...og et panoramabilde fra Korslinuten (777 m).


Deutsche Zusammenfassung: Hier ein paar Bilder vom Blefjell, das bei uns ganz in der Nähe ist. Hier gibt es grosse Moorgebiete und viele Tourmöglichkeiten. Das Panoramabild zeigt die Aussicht vom Korslinuten (777 Meter hoch).

Kommentarer

  1. Herlige høstfarger. Selv om den siste uken har hatt sommertemperatur, er det tegn på at det går mot høst. I går så jeg grågåsa. En liten flokk i formasjon. Det er et mektig syn.
    Når fjellet har høstfarger, finnes det ikke noe vakrere!

    SvarSlett
  2. Wenn ich deine Bilder sehe denke ich an Beeren und Pilze sammeln - herrlich! Das verlockt dazu die Tasche und den Rucksack wieder zu packen und loszufahren.
    Viele Grüße,
    Karin

    SvarSlett
  3. Flotte naturbilder fra dine hjemtrakter. Høsten i fjellet er det rene kunstverket.

    SvarSlett
  4. Nydelige farger i bildene dine! Vi skal til fjells til helga og jeg gleder meg, lufta er så klar og fin der.
    Tusen takk for flotte ord om quilteteppet mitt:))

    SvarSlett
  5. Så vakre naturbilder, og nydelege haustfargar. Det er så fint i fjellet om hausten :)

    SvarSlett
  6. Høsten har uten sammenligning de vakreste fargene. Flotte bilder!

    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  7. Oioioi så nydelig!
    Høsten på fjellet er bare vakkert - også så fint dere har funnet "nye veier" - smart å være klar for vinteren.
    Takk for turen - synes det var veldig moro å se dine vakre bilder - da er jeg litt "med på tur" vet du ;)
    God helg fine venn!
    Varm klem fra Charlotte!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg