1. desembervott



Dette er dagens adventskalendervott. Det er tall på framsiden og mønster på baksiden. Mer informasjon om mønsteret finner du i dette innlegget. Det er fortsatt tidlig i desember, så kanskje du vil strikke noen votter, du også? :)

Jeg ønsker deg en fin dag!

---------------------------------------

Dies ist der Adventskalenderhandschuh des Tages. Mehr Information über das Muster gibt es hier. Es ist noch früh im Dezember, vielleicht willst du auch ein paar Handschuhe stricken? :)

Ich wünsche dir noch einen schönen Tag!

Kommentarer

  1. Veldig hyggelig er adventskalendervotter... fint jeg har veldig glede ü se dine... med deilig snö.
    Tusen takk for link med oppskrifter - Ha en riktig fin uke. Jeg tar dine fine pepperkakeoppskrift,
    min mor kommer fra Schlesien. Jeg vil lage Schlesische Mohnspeise valmuespise :-)) Kos deg.
    Ha det veldig fint. Tusen takk for dine hilsene, jeg hörte i dag med nrk salmeboka minutt for minutt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Den er bare rigtig fin.
    Jeg når desværre ikke at strikke vanter i år. Dagene rækker ikke.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg