1. desembervott



Dette er dagens adventskalendervott. Det er tall på framsiden og mønster på baksiden. Mer informasjon om mønsteret finner du i dette innlegget. Det er fortsatt tidlig i desember, så kanskje du vil strikke noen votter, du også? :)

Jeg ønsker deg en fin dag!

---------------------------------------

Dies ist der Adventskalenderhandschuh des Tages. Mehr Information über das Muster gibt es hier. Es ist noch früh im Dezember, vielleicht willst du auch ein paar Handschuhe stricken? :)

Ich wünsche dir noch einen schönen Tag!

Kommentarer

  1. Veldig hyggelig er adventskalendervotter... fint jeg har veldig glede ü se dine... med deilig snö.
    Tusen takk for link med oppskrifter - Ha en riktig fin uke. Jeg tar dine fine pepperkakeoppskrift,
    min mor kommer fra Schlesien. Jeg vil lage Schlesische Mohnspeise valmuespise :-)) Kos deg.
    Ha det veldig fint. Tusen takk for dine hilsene, jeg hörte i dag med nrk salmeboka minutt for minutt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Den er bare rigtig fin.
    Jeg når desværre ikke at strikke vanter i år. Dagene rækker ikke.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Om du har problemer med å kommentere, kan du prøve å logge inn på din egen blogg først, og så komme tilbake hit igjen :)

Populære innlegg