Nytt design - min Skiløper publisert i "myQuilt"

De to første bildene er tatt av Kari Renolen og brukes her med hennes tillatelse. Takk, Kari! 
 

Det er gledelig at enda et av mine quiltedesign ble publisert, denne gangen i quiltebladet myQuilt. Jeg har kalt denne løperen for "Skiløper". Hvorfor, er lett å skjønne - du ser skisporene i oppoverbakke! Og Kari har da også presentert løperen slik at man ser det ekstra godt. Løperen minner om skiturer, frisk luft og vinterfarger, kanskje en varm kopp kakao eller kaffe...

Kanskje du får lyst til å sy løperen? Da er det greit å vite at myQuilt enkelt kan bestilles på nettet, hvis du ikke allerede abonnerer på det. Det selges også via en del quiltebutikker. Bladet har varierte prosjekter, som vesker, løpere, quilter og annet. Det satses hovedsaklig på et moderne uttrykk, rene linjer og klare farger. Også layouten er en fryd for øyet, så om du ikke syr alt, er det uansett moro å bla gjennom magasinet.


Selv har jeg hengt opp løperen som et veggteppe i gangen min. Slik ser det ut:


Og her et bilde av mine skispor nylig... :)


Ein neues Design von mir ist in der Quiltzeitschrift myQuilt herausgegeben worden. Diesmal ein "Skiläufer". Man sieht die Skispuren auf dem Läufer, daher der Name! Die Zeitschrift ist auf Norwegisch und kann auf dieser Seite bestellt werden. Ich habe den Läufer als Wandteppich in meinen Flur gehängt, wo er gut passt. Und das untere Bild zeigt meine Skispuren :)
(Die obersten zwei Bilder hat mir Kari Renolen zur Verfügung gestellt, ich gebrauche sie hier mit ihrer Erlaubnis.)

Kommentarer

  1. Skispor i oppoverbakke, det der. Stilig! Passet jo perfekt med bilder ute i snøen. Og kjekt å lage ordentlige spor på skitur også.

    Da forstår jeg hvorfor det har vært stille på bloggen en stund, det ligger jo mye arbeid bak et slikt mønster.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du likte den ;) Jeg kunne ikke vise bilder før, vet du. Det er jo slik som du kjenner det fra teststrikk - vi får bare holde på og vise etterpå :D

      Slett
  2. Gratulerer med ny publisering! Det var et tøft design!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye. Et fint mønster.
    Klem

    SvarSlett
  4. Store verden - det var en fantastisk fin løper!! Gratulerer med publisering!! Og riktig god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Nina! God helg til deg også!

      Slett
  5. Gratulerer det er jo kjempefint. Mønsteret er jo utrolig fint

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du likte mønsteret!

      Slett
  6. Ich bin ja nicht so die Sportlerin aber dieser Quilt ist sooo schön und Dir richtig gut geglückt! Tut mir leid, dass ich mich erst so spät melde, aber (m)ein Blogumzug läuft immer noch nicht so, wie ich es gerne hätte.
    Viele Grüße,
    Karin

    SvarSlett
    Svar
    1. Vielen Dank, Karin! Viel Erfolg mit deinem Blogumzug, hoffentlich klappt alles!
      Viele Grüsse
      Sylke

      Slett
    2. Nydelig løper med et treffende navn :)

      Slett
    3. Takk skal du ha, Janne :)

      Slett
  7. Så fint!
    Du er dyktig og allsidig :-)

    klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg