Lag en engel


Her er en liten engel etter eget mønster, sydd på melkekartong. Hvis du fikk lyst til å prøve å lage en engel selv, så har jeg laget en beskrivelse som kan lastes ned her. Kanskje et lite prosjekt som passer nå like før jul?

Jeg har tidligere lagt ut mønsteret i forumet "Sykroken", og nå kommer det altså her på bloggen min.
Ha en fin 4. advent!


Deutsch: Ich habe einen Engel genäht. Das Muster ist mein eigenes, und der Link führt zu der norwegischen Beschreibung. Eine deutsche Beschreibung habe ich leider nicht, aber die Bilder sind vielleicht auch so zu verstehen ;)
Ich wünsche allen einen schönen 4. Advent!

Kommentarer

  1. Så smart! Engelene ble riktig søte, samtidig er dette et overkommelig prosjekt man blir relativt fort ferdig med. Riktig god jul til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Janne! Det tar ikke lang tid å lage engelen, så det kan være et i-siste-liten-prosjekt ;)
      Riktig god jul til deg også :)

      Slett
  2. Hei- mye fint- ser etter en Hekla engel jeg fant fra deg i 2009 !!??

    SvarSlett
  3. Anonym: Har nå lagt ut innlegget med engelen på nytt. Neste gang kan du bruke søkefeltet for å lete opp det du søker. Øverst til høyre i bloggen. Skriv søkeordet ditt, så kommer alle sider opp :)

    Bloggen min blir ikke oppdatert lenger.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg