Påskekurver og gode påskeønsker


Noen ganger er det forpakningen som inspirerer til nye prosjekt (se bildet av forpakningen helt nederst)! Her har det blitt to små kurver, den ene passende til påske, den andre til sytilbehør.
For å knytte sløyfen, har jeg først laget en dobbelknute, tredd båndene gjennom hullet og knyttet sløyfen på utsiden. Da ligger det ganske pent.


Og her er sykurven.


Dette er knekkebrødforpakningen som inspirerte meg :)


Vi er nå inne i den stille uken før påske. Jeg kom over en sang som passer bra, jeg skal faktisk akkompagnere den på skjærtorsdag i gudstjenesten. Sangen heter "En tjeners vei" på norsk, med engelsk originaltittel "The Servant King". En flott tekst og et sterkt budskap. Det er noen sterke bilder i videoen også, Jesu lidelsesvei blir illustrert bl.a. med bilder fra en utendørs teaterforestilling.
Hvis du har lyst til å se og høre på videoen med denne sangen av Graham Kendrick, finner du den HER.

Jeg ønsker alle en velsignet påske!

Kommentarer

  1. Koselige påskekurver. Gøy når en knekkebrødpakke kan gi inspirasjon, Takk for flott sang youtube.
    Fin tekst! Ja påskebudskapet er sterkt.
    Takk for kommentar på bloggen min. Jeg har svart på den. :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg