Våren kommer til Notodden


Våren kommer endelig til Notodden! Bildene ble tatt forrige helg, men nå er snøen borte de fleste steder. Det har smeltet mye på bare en uke, ved til dels nesten sommerlige temperaturer! 
Stiene i skogen har vært isete og glatte, og derfor ble det noen runder i byen vår, Notodden. Her er stemningsbilder fra industriområdene. 

De første tre er fra Hydro-området. Her er det mange spennende bygninger, der man kan ta annerledes bilder. Mannen og jeg liker det!



Nedenfor ser du bilder fra Myrens dam på Tinfos-området.







Notodden og Rjukan er på Unescos verdensarv-liste. Mer informasjon finner du her. Det er mye spennende å se om du liker industrihistorie! Og som sagt, masse gode muligheter for spesielle fotografier...


Kommentarer

  1. Deilig at våren er kommet, og at det hablitt bedre temperaturer. I Haugesund hvor jeg bor har vi også hatt gode temperatur i flere dager nå. Deilig, selvom jeg sitter med gipset fot. Flotte bilder fra Notodden, og kjekt nåe en har øye for detaljer og gjerne det andre ikke kom på å fotografere. God helg! :-)

    SvarSlett
  2. Birthe: Takk for hyggelig kommentar! I Haugesund er det vel generelt litt mildere enn her. Deilig med vår! Ha en fin helg, du også! :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk hvis våren kommer endelig :-))) Første grøn, første farger...
    bare fint...
    Våren HILSEN fra Viola
    Kos deg. Gjor det vakkert for deg.

    SvarSlett
  4. Viola, takk for hyggelig kommentar! Jeg ønsker deg fine vårdager :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg