"Scrappy Square" løper


I denne tropevarmen har det ikke blitt mye søm. Men nå ble endelig løperen min ferdig. Den er sydd av rester, og stoffene ble sortert etter farge før sammensying. Her ser du resultatet.



Mønsteret er egentlig til en quilt, med størrelse 48'' x 64''. Jeg forminsket blokkene til 4'' (ferdig størrelse), og istedenfor å lage halve blokker på sidene, brukte jeg kun hele blokker, 9 x 5 blokker (45 blokker totalt).
Som du ser, er også kanten sydd av rester. Det gir et fint fargespill rundt hele løperen.
Originalmønsteret er fra Moda og heter "Scrappy Square". Det ligger gratis på denne siden.
Scroll ned til du finner mønsteret. Det er også mange andre fine mønstre på denne siden!


Kommentarer

  1. Men så fin löpare och vilken vacker effekt med de mörka blocken mellan blocken med små kvadrater,väldigt snyggt ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott.Så bitte små biter du har sydd sammen i denne løperen. Resultatet ble kjempeflott! :-)

    SvarSlett
  3. Lappeklipp: Tusen takk :)

    SvarSlett
  4. Birthe: Tusen takk! Ja, det ble noen små biter... ;)

    SvarSlett
  5. Å, så fin! Det er ofte tålmodighetspøve å sy så smått :)

    SvarSlett
  6. Bente: Tusen takk! Jeg tok det over tid, da går det bra :)

    SvarSlett
  7. Wow - hva du får til :) Så fin, også så moro at den er sydd av rester!
    Ønsker deg gode sommerdager, min venn!
    Varm klem fra Charlotte

    SvarSlett
  8. Charlotte: Tusen takk! Jeg ønsker deg også gode sommerdager, min venn :)
    Stor klem, Sylke

    SvarSlett
  9. Underbar kvilt!!Älskar scrappy squares och denna var så fin med kryssen emellan.
    Hälsningar Gudrun

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg