Debut - Jeg har skrevet roman: Lundefuglhjerte


Lundefuglen vurderer situasjonen. Her var det bratt ned!

Like bratt var læringskurven min etter at jeg begynte å skrive min første roman våren for to år siden. Det har vært en spennende prosess. Nå jobber vi med siste fase før trykking, og om noen måneder skal boken være på plass.

Tittelen er "Lundefuglhjerte". Nysgjerrig? Følg med... :)

Her finner du alle innleggene om romanen.

Oppdatering 15.03.2020: På grunn av korona-viruset kommer trykking og lansering til å bli utsatt.


Kommentarer

  1. Tusen takk for fin kommentar, Sylke. Så kjekt at du er tilbake, og gratulerer med roman og spennande debut :) Lukke til :)

    SvarSlett
  2. Bodil: Tusen takk for hyggelig kommentar og gode ønsker! :)

    SvarSlett
  3. Detter er så gøy altså! Og for en vakker tittel – gleder meg stort til den kommer ut! Flere klemmer og alt godt di vei :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å se deg her igjen :) Jeg skal si fra når boka er klar - nå er trykking og lansering utsatt til korona-kaoset har roet seg, og alt forhåpentligvis har kommet mer på spor igjen!

      Slett
  4. Auch wenn ich das Buch nicht lesen werden kann, toll, Gratulation! Es ist so ein tolles Gefühl, wenn ein eigenes Buch druckfrisch in den Händen liegt. Viel Erfolg weiterhin.
    Ich liebe Papageientaucher und hielt etliches an Wind und Wetter in Island aus um sie zu beobachten, wie zu fotografieren.
    Schön, dass ich wieder bei Dir kommentieren kann.
    Viele Grüße,

    SvarSlett
    Svar
    1. Vielen Dank, Karin, und schön, dass es mit dem Kommentieren geklappt hat! Die Herausgabe des Buches wird jetzt wegen der Corona-Situation allerdings etwas verschoben. Es kommt dann hoffentlich im Herbst. - Papageitaucher sind fascinierende Vögel! Ich kann sie stundenlang beobachten.
      Viele Grüsse, Sylke

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg