Hvor går veien? Korona, krim og kjærlighet


Hvor går veien? Skoler stenges, arrangementer avlyses. Alle snakker om korona-viruset som har forandret samfunnet over natten. Hva skal jeg gjøre?
På nettsidene fra folkehelseinstituttet, helsedirektoratet og helsenorge finnes det gode råd og informasjon. Det viktigste vi kan gjøre nå, er å forsinke spredningen av sykdommen. Vi må tenke nytt.

Hjemmetid. Alenetid. Kanskje tid for en bok. Jeg har gjerne flere bøker liggende, i forskjellige sjangre. Jeg har lest alt fra krim til bøker om kjærlighet. Det jeg liker best, er hverdagsdrama, helst med et rikt bildespråk. Akkurat nå leser jeg Tommi Kikkunens bok "Lyset bak øynene". Den må leses sakte, han har utrolig gode beskrivelser!

Hva liker du å lese?

Med ønske om god helse,
Sylke

PS: Etter at innlegget ble skrevet, oppdaget jeg at kirken har en fin side der en kan finne digitale alternativer nå da gudstjenester er avlyst. Siden ligger HER.

 (Bildet tok jeg i Ulsteinvik i 2019)

Kommentarer

Populære innlegg