Eggevarmer - gratis mønster/ Egg Cosy "Way Up" - free pattern

Norsk:
Enda et strikkemønster fra meg, nå en liten eggevarmer. Også denne i Mor Astrups strikketeknikk. Her har jeg brukt Pandora (Rauma garn, 100% bomull). Jeg liker å kunne vaske eggevarmeren varmt siden den er i kontakt med mat, spesielt i disse korona-tider.
Mønsteret kan lastes ned gratis på Ravelry. Denne gangen er det kun på engelsk.

Jeg har kalt eggevarmeren for "Way Up", for nå trenger vi noe positivt å tenke på! Linjene i mønsteret fortsetter oppover, som du ser på bildene. Et lite prosjekt som blir ferdig før påske, og passer fint for garnrester. 

Engelsk:
Another knitting pattern from me, this time a little egg cosy, again in the Mor Astrup's knitting technique. I used Pandora (Rauma garn, 100% cotton), because I want to wash it in warm water, since it's a food cover. Important in these corona times, I think.
You can download the english pattern for free on Ravelry.

I named the egg cosy "Way Up", since we need something positive to think about. The lines in the pattern are going to the top, as you can see in the pictures. A little project which will be finished before easter. Yarn leftovers are perfect for this.


Kommentarer

  1. Så fin eggevarmer! Jeg likte mønsteret veldig godt! Ja, vi må jo tenke positivt, og at det blir bedre! God påske, og pass på deg selv! Klem Cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Cathrine! God påske og alt godt til deg også! Klem fra Sylke

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg