Heklet engel - Crocheted angel

Norsk:
Mange designere på Ravelry legger ut gratis mønstre under korona-krisen. Denne engelen er en av disse mønstrene. Det er et større prosjekt, et teppe, laget av Reimy Johanna. Det kan lastes gratis ned her for en begrenset periode.

Jeg bruker bare garn jeg har liggende, for det meste sokkegarn. På min prosjektside på Ravelry har jeg beskrevet hvilket garn jeg bruker, og hvilke modifikasjoner jeg har gjort. Her er noen glimt av prosessen.

Jeg begynte med ansiktet. Det ble først heklet, så brodert med korssting. Glorien ble heklet på etterpå.


Nå har jeg så vidt begynt på kvadratene som danner bakgrunnen. Denne prosessen kommer til å ta tid. Det er heller ikke sikkert jeg lager hele prosjektet. Kanskje et veggteppe. Det vil tiden vise. 


English:

Many designers on Ravelry are sharing free patterns during the corona crisis. This angel is one of these patterns, made by Reimy Johanna. It an be downloaded for free here for a limited time. The technique is crochet, and some embroidery (especially on the face).
On my projekt page on Ravelry there are descriptions for the yarn I'm using, and the modifications I'm making.

Kommentarer

Populære innlegg