Påskehilsen og hemmelig skog

Med mine to siste eggvarmerne vil jeg sende en påskehilsen til alle som leser bloggen min.
Hvis noen har lyst til å strikke en av dem, finnes det gratis mønster på Ravelry, på engelsk.
Den øverste heter "Egg Cosy Mosaic Heart" og kan lastes ned her.
Den nederste i Mor-Astrup-strikketeknikk, "Egg Cosy Hidden Hearts", finnes her.


Mange går for tiden tur i skogen, og det er kjekt når man kjenner til små stier der man ikke møter noen. Det var sol og blå himmel i dag, optimalt turvær. Det begynner å bli vår.
 Delvis var det bratt...
 ...og stien var nesten ikke å se...
 ...før den forsvant totalt i et hogstfelt, og vi måtte gå på kanten av skrenten. Vi kom fra skogen på bildet og krysset dette hogstfeltet.
 Og stadig var der spor av elg.
Til slutt kom vi inn på stien igjen. En ordentlig eventyrskog.

Riktig god påske til deg som leser!

Kommentarer

  1. Fantastisk påske for deg også Sylke og takk for den fine turen.
    Vi har så fantastisk vær nå, og jeg er hjemme her i skogen hver dag. En liten kompensasjon for mangelen på familie i påsken. Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du også har tilgang til skogen hjemme hos deg. Jeg ønsker deg gode påskedager! Klem, Sylke

      Slett
    2. Riktig god påske til deg og, Sylke :) Koselege eggvarmarar du har strikka, og kjekt å få brukt dei i påska. Og takk for spennande tur i skogen.

      Slett
    3. Takk, Bodil :) Kjekt at du likte eggevarmerne og bildene!

      Slett
  2. Veldig fine eggvarmere du har laget! Deilig å kunne gå tur i skog og mark, og her i Norge er vi heldige som har så vakker natur og mange flotte turområder. God påske ønskes deg! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Birthe! :) Hyggelig at du likte eggevarmerne! Ja, vi er heldige at vi har så mye fin natur. Bra turvær har vi også hatt. Igjen, gode påskedager :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg