Regnbuer etter tordenværet



Sjalet var nylig blitt ferdig da det ble tordenvær hos oss. Da lyste det to regnbuer, en ute og en inne, begge like fargerike!

Jeg brukte Kauni lace garn 8/1. Sjalet veier bare 77 gram. Hullstrikken åpnet seg etter vask og blokking.
Mønsteret er av Romi Hill. Lett å følge og enkelt å strikke.
Mer på min prosjektside på Ravelry.





English:
Rainbows after a thunderstorm: the shawl inside and a real rainbow outside!

The yarn I used is Kauni lace wool 8/1, 77 gram. Pattern by Romi Hill. It was easy to follow and enjoyable to knit.
More on my project page on Ravelry.

Kommentarer

  1. Det var et vakkert og spesielt sjal du har strikket! :-)

    SvarSlett
  2. For et vakkert sjal! Ønsker deg en fin Pinse og en riktig god sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Cathrine! Riktig god pinse til deg også. Sommeren skal nok komme! :)

      Slett
  3. Så inderlig vakkert, kjære Sylke. Det der tok virkelig pusten fra meg! Du er så flink til å strikke delikate plagg, helt nydelig, min venn :)
    Synes historien ble ekstra kos da naturen bød på tordenvær og regnbue 🌈
    Sommerklemmer til deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, min venn! Venter litt med å bruke det, det er ikke akkurat kaldt nå :D
      Sender varme klemmer tilbake til deg!

      Slett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg